FANDOM

Przed potopem, za czasów Noego- Aniołowie zaczęli porządliwie patrzeć na kobiety, uważali, że ludzkie kobiety są piękne, dlatego zaczęli się materializować i brać je za żony, a jeśli któraś miała męża- zabijali go i brali ją za żonę.

Z tych małżeństw rodziły się dzieci zwane Nefilimami. Gdy te dzieci dorosły- były bardzo silne wytrzymałe i...Złe. Byli wśrud nich: Herakles, Achilles, i inni tytani, a wraz z nimi - Amazonki. Tytani i Amazonki (Nefilimowie) stosowali wiele przemocy, głównie na niewinnych ludziach, z których wielu z nich (Zwłaszcza Amazonki) robiło sobie niewolników.

Ludzie w swej głupocie zaczęli naśladować Nefilimów myśląc: "Jak pół-bogom wolno to mi też" (prawdopodobnie Aniołowie podali się za bogów, albo po prostu ludzie sobie to dodali). W ten sposób przemoc rozprzestrzeniła się na cały świat. A wierzenia w wielu bogów (którzy byli po prostu zbuntowanymi Aniołami) tak samo, ponieważ Aniołom nie podobały się kobiedy tylko z 1 Narodu, tylko z całej Ziemi. Niektórzy z tych aniołów mogli mieć na imię Dzeus, albo Ozyrys, Ale mogło być też tak, iż ludzie w swej głópocie to sobie dodali.

Gdy Aniołowie wrócili do nieba Bóg im powiedział: "Widziałem co uczyniliście! przez was muszę Potop zrobić! A wy już nie jesteście moimi Aniołami, tylko aniołami Szatana zwanego Diabłem (Kłamcy zwanego Oszczercą). A teraz idźcie do swojego pana!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki